.comment-form { background:url(http://2.bp.blogspot.com/_yqzcBmyK-mo/TQgvvkNhoDI/AAAAAAAABK8/Il34NarWo1k/s1600/animated_50.gif); border:3px solid #74DF00; margin:0 10px 20px 10px; padding:0 0 0 15px; }

--di sini cinta kita bertapak--

--kau tempat ku mengadu hati..memberi segala hidup..dunia dan seiisinya milikmu..mencintaimu sejati..ku manusia yang penuh dosa..berharap ampunanmu..lihat di langit kesempurnaan hadermu..kau cinta pertama dalam hidup...

Ya Allah kuatkan lah ikatan hubungan kami.. =')

Ya Allah kuatkan lah ikatan hubungan kami.. =')

Halaman

Selasa, 26 Julai 2011

---berikan aku kekuatan--



sedihnya laaaaaaaaaaaaaaaaaa...
hanya  tuhan yang tahu..
dugaan dan cabaran yang dialami dalam hidup ini...
terkadang semakin galak menemui aku..
semakin aku lemah dan x bermaya..
semakin banyak ranjau itu memunculkan dirinya..

ya Allah..
aku hamba lemah ya allah..
aku kini terduduk kerana ujianmu yang menimpa ku..
semakin tertutup bisu dalam bicaraku..
ya allah
sukar untuk ku duga dugaan yang kau coba pada ku ya allah
beratnya hati ini..
sukarnya hati ini..
aku tunduk membisu..
lemah x bermaya..
mengharungi hidup ini keseorangan ya allah..

terkadang aku tertanya ya allah
di manakah semangat aku yang dulu..
yang kuat hadapi cobaan mu
aku lelah ya alllah
aku lemah
hati aku sayu....
sayu...
sayu....... =(

Ya rabbal izzati..
tiada lain yang mahu ku pinta..
hanyalah kekuatan darimu ya allah..
aku kini terdiam lemah dalam suasana keheningan..

lemah..
berikanlah aku kekuatan ya allah....
siapalah aku di matamu..
siapalah aku di muka bumi ini..
jikalau tanpa belas kasihanmu...
di petang yang panas membakar ini..
aku tertunduk lesu..
mengharap sinar baru muncul kembali ..
mengharap segalanya pulih kembali..

aku..menunggu dan terus menunggu..
sayu dalam hati..
x siapa yang tahu...
biarlah diri ini menanggung sendiri..

=(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cari saya di sini yaa!!

Entry popular..^_^

--insan biasa ^_^--

perak, Malaysia
``maseh belajar erti kehidupan yg sebenar``

Cari Blog Ini