.comment-form { background:url(http://2.bp.blogspot.com/_yqzcBmyK-mo/TQgvvkNhoDI/AAAAAAAABK8/Il34NarWo1k/s1600/animated_50.gif); border:3px solid #74DF00; margin:0 10px 20px 10px; padding:0 0 0 15px; }

--di sini cinta kita bertapak--

--kau tempat ku mengadu hati..memberi segala hidup..dunia dan seiisinya milikmu..mencintaimu sejati..ku manusia yang penuh dosa..berharap ampunanmu..lihat di langit kesempurnaan hadermu..kau cinta pertama dalam hidup...

Ya Allah kuatkan lah ikatan hubungan kami.. =')

Ya Allah kuatkan lah ikatan hubungan kami.. =')

Halaman

Selasa, 1 November 2011

--dalam suramnya kesetiaan--


hye2 frenz..hari nie nak wat apa pulak yer?? sedang kebuntuan idea nie..huk2..dalam kesamaran dan kebingungan nak habes cuti sem nie, tetiba saya ada nmpak something....i thinks that was interesting, n i put it on my blog..dengan secepatnyer..hehehe..walaupun saya ada ckap blog nie semua berkaitan ngan saya, aku, i, me,or apa2 jer lah..:P...actually x semuanyalah,,so jgan salah faham yer..huhu..luv u all  for ever.. <3..


 

so, sekarang sya nak tnya korg, apa yg korg faham erti kesetiaan, in english BE LOYAL....
cpat2..kasi jawab..:)..
meh saya cter, korang baca yer?? ^_^..

bagi saya n kajian yg bru dibuat 2 minit yg lepas..
setia tue adalah....

 amanat dan tanggungjawab daripada pasangan kita itu untuk menjadikan dirinya hanya satu dihati kita.. sewaktu kita mengambilnya sebagai kekasih, isteri....
Hanya satu jangan lebih – lebih yer! ahaha. lebeh2..siap!!!
Peritnya kalau hanya kita bersungguh dan berusaha..
tetapi rupanya hanya kita mengada – ngada  bersama si dia..

Tapi akhirnya dipasangnya tiga dan empat dibelakang kita. hehe! ..
Jangan mengata cinta kalau kita tidak mampu untuk memberikannya sepenuh hati. ..
Jangan memberikan sayang andai kita takut merana diri...


Untuk insan yang menjaga kesetiaan terhadap pasangan seperti saya..
(perasan jap! ~,~ huhu.. ^_^) 
anda adalah yang terbaik.insyaallah...
Jadilah insan yang boleh membahagiakan pasangan kita tanpa rasa jemu..

Tidak penting utk kita ketahui sama ada pasangan kita jujur, ikhlas atau setia dengan kita..
apa yang penting Allah tahu segalanya..
dan Allah tidak akan mensia-siakan apa yang kita lakukan...

Tawakal dan redha lah…Andai dia milik kita, pastinya dia akan kembali pada kita juga nanti..
Amin.....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cari saya di sini yaa!!

Entry popular..^_^

--insan biasa ^_^--

perak, Malaysia
``maseh belajar erti kehidupan yg sebenar``

Cari Blog Ini