.comment-form { background:url(http://2.bp.blogspot.com/_yqzcBmyK-mo/TQgvvkNhoDI/AAAAAAAABK8/Il34NarWo1k/s1600/animated_50.gif); border:3px solid #74DF00; margin:0 10px 20px 10px; padding:0 0 0 15px; }

--di sini cinta kita bertapak--

--kau tempat ku mengadu hati..memberi segala hidup..dunia dan seiisinya milikmu..mencintaimu sejati..ku manusia yang penuh dosa..berharap ampunanmu..lihat di langit kesempurnaan hadermu..kau cinta pertama dalam hidup...

Ya Allah kuatkan lah ikatan hubungan kami.. =')

Ya Allah kuatkan lah ikatan hubungan kami.. =')

Halaman

Rabu, 13 April 2011

--tentangG saYA--

 
mm..x taw dah idea nak tulis apa....hahahaha...
haa..hari nie korang marilah mengenali si empunya blog nie..
daripada sya merapu x tentu hala..mari saya coretkan serba sedikit tentang diri ini..
haha..korang nak baca2 lah..(apa aku nak tulis nie??) huhu..
blog nie x sampai sebulan lagi pun..
huhu..mesti ada yang tertanya-tanya kan..
macam mana sya terpk nak dirikan sebuah blog nie..huhu
mula2 tue saja2,, mengkagumi blog2 laen..
rasa cam best jer ada blog,,
so dengan semangat jer sya wat semua nie,,
but yang paling penting nak citer kat semua,
saya nie bukanlah blogger yg hebat pun (sedar diri laksss:p!!huk2)
saja isi masa lapang..
so citer 2dalam blog nie x lah seratus peratus dari air tangan saya sendirik..
air tangan ker?? silap2..tulisan tangan..eh2..silap gak...
apa 2 jer laahh...hahhaha
setiap apa yg saya nukilkan kat blog nie..
insyaallah tercatat semua sumbernya..
tapi ada gak yang saya perah sendirik otak maw cari idea..
hari tue kawan saya pernah cakap kat saya..
klu org wat blog2 cinta nie..


MyEm0.Com


diri sendiri mestilah kena stabil dari segi semua tue kann?
huhu..cam perli jep tue..huhu..
sya juga bukan insan sempurna yang bleyh lari daripada semua masalah cinta..
hahaha(mengaku sudahh..weee~~)
tapi, itulah saja2 bila kita ada blog nie seronok bleyh lepaskan semua..

MyEm0.Com

sedyh...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

MyEm0.Com
x puas haty...
ishhh x 100000000000000000

apa yg kita rasa, apa yang kita nak tulis, idok??
lantak ler orang nak baca ker x?? hahahah..asal hati puas..hahaha
pas niey kome 2 jangan lak tinggal saya sorang2 yer..
masalah cinta, akan ada pada org yang sedang bercinta,,
memang surelah kan,, ^_^

tapi, kita semua kena ingat,, setiap cubaan yang ALLAH bagi tue.. pasti ada hikmah yang tersembunyi..
terkadang kita jer yang x nampak semua tue kan?? 
mmm..pastue mesti kat  fikiran korang kata ( ko x alami senang rr cakap!!..pulak...)
hehe..saper yang x alami weyh..
mai habaq kat ceq maii..
haaa..kan dah terkeluaq versi penang n kedah..
loghat gtue..huhu



mm..habis idea dah nak tulis per..
haa lagi satu..
kalaw kome2, hampa2, korang2, awak2,
ada masalah ker, ada cerita ker nak kongsi ngan saya on jer kat fb erk??
laman sosial terhebat masa kini..huhu..
insyaallah saya on jer blog nie 2 hari sekali..
so jangan risaw2 erk..
insyaallah x tinggal kot blog nie..
sayang sangat2 ...
love u all..
MyEm0.Com

yang menjadi pengikut setia yer??
yang belum lagi..jom2..
sama 2kita mengimarahkan blog nie..
huhuhu..bye2 semua..
assalamualaikum..^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cari saya di sini yaa!!

Entry popular..^_^

--insan biasa ^_^--

perak, Malaysia
``maseh belajar erti kehidupan yg sebenar``

Cari Blog Ini