.comment-form { background:url(http://2.bp.blogspot.com/_yqzcBmyK-mo/TQgvvkNhoDI/AAAAAAAABK8/Il34NarWo1k/s1600/animated_50.gif); border:3px solid #74DF00; margin:0 10px 20px 10px; padding:0 0 0 15px; }

--di sini cinta kita bertapak--

--kau tempat ku mengadu hati..memberi segala hidup..dunia dan seiisinya milikmu..mencintaimu sejati..ku manusia yang penuh dosa..berharap ampunanmu..lihat di langit kesempurnaan hadermu..kau cinta pertama dalam hidup...

Ya Allah kuatkan lah ikatan hubungan kami.. =')

Ya Allah kuatkan lah ikatan hubungan kami.. =')

Halaman

Rabu, 19 Oktober 2011

--nak dyer jugak..huhu--


Wahai Sang Maha Cinta..
jika aku bukan pemilik tulang rusuknya..
janganlah biarkan aku merindukan kehadirannya..
kikislah pesonanya dari pelupuk mataku..
jauhkan ia dari relung jiwa dan hatiku.. 

YA ALLAH..
Gantilah damba kerinduan dan cinta yang bersemanyam ini dari dan pada-Mu..
yang tulus murni dan tolonglah aku..
agar bisa mengasihinya sebagai saudara seimanku tetapi..

Jika Engkau ciptakan ia untukku..
bantulah segumpal daging bernama hati ini bersatu dengan hatinya..
bantulah aku mencintainya..
mengerti dan menerima ia seutuhnya..

Ya ALLAH..
berikan aku kesabaran.ketekunan dan kesungguhan untuk memenangkan hatinya..
bantu aku YA ALLAH..
ameenn..
heheheehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cari saya di sini yaa!!

Entry popular..^_^

--insan biasa ^_^--

perak, Malaysia
``maseh belajar erti kehidupan yg sebenar``

Cari Blog Ini