.comment-form { background:url(http://2.bp.blogspot.com/_yqzcBmyK-mo/TQgvvkNhoDI/AAAAAAAABK8/Il34NarWo1k/s1600/animated_50.gif); border:3px solid #74DF00; margin:0 10px 20px 10px; padding:0 0 0 15px; }

--di sini cinta kita bertapak--

--kau tempat ku mengadu hati..memberi segala hidup..dunia dan seiisinya milikmu..mencintaimu sejati..ku manusia yang penuh dosa..berharap ampunanmu..lihat di langit kesempurnaan hadermu..kau cinta pertama dalam hidup...

Ya Allah kuatkan lah ikatan hubungan kami.. =')

Ya Allah kuatkan lah ikatan hubungan kami.. =')

Halaman

Selasa, 22 Mac 2011

--hAti dan PErasaAn--



love loving hand hands


Hati.. oh hati...hati???.
Perasaan.. oh perasaan...perasaan??
Di mana kalian niey???


Apakah ada hati pada diriku
Apakah ada perasaan pada diriku
Mengapa ada hati pada diriku
Mengapa ada perasaan pada diriku


Atau mungkin hati tidak ada pada diriku
Atau mungkin perasaan tidak ada pada diriku
Bukankah semua manusia punya hati dan perasaan
Apakah antara hati dan perasaan itu sama


Duhai ¦Hati dan perasaan..
Aku ingin bertanya padamu 
Apakah bila aku sedih kamu mendapatkan kesusahan
Apakah bila aku gembira kamu mendapatkan kesenangan


Bila aku suka sesuatu kamu merasakan
Jikalau aku tidak suka sesuatu apakah kamu merasakan juga
Jika aku mengucapkan sesuatu apa kamu juga mengatakannya
Apakah kamu punya persamaan
Apakah kamu juga punya perbedaan


Hati dan perasaan
Jika kamu ada
Berilah aku jawapanmu
Agar aku bisa menjagamu selalu dengan baik
Agar hati dan perasaanku tidak merosakkan diriku
Untuk selamanya... 

#puisi.org

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cari saya di sini yaa!!

Entry popular..^_^

--insan biasa ^_^--

perak, Malaysia
``maseh belajar erti kehidupan yg sebenar``

Cari Blog Ini